1 Mayıs 2014 Perşembe

ARDINDAN... YEPYENİ BİR POST....


              SELAMUN ALEYKÜM.....
O KADAR ZAMANDAN SONRA O KADAR EMEKTEN SONRA BİR REGAİP GECESİ KANDİL KUTLAMAK VE BU GECE HÜRMETİNE İÇİMDEN GEÇENLERİ BLOG'A AKTARMAK İSTEDİM.
TÜM İSLAM ALEMİNİN REGAİP KANDİLİ MÜBAREK OLSUN İNŞALLAH...
O KADAR ÇOK EMEK VARDI Kİ BU BLOG DA 3 YIL TAM TAMINA 3 YIL SADECE BİR İNSANA VERİLEN DEĞER İÇİN ONU KAYBETMEMEK İÇİN , KAYBETMEKTEN KORKTUĞUM İÇİNDİ....

HİÇ BİR ZAMAN YAPTIĞIM ŞEYLERDEN PİŞMANLIK DUYMADIM RABBİM PİŞMANLIK VERMESİN. HELE DE BUNU SEVDİĞİNİZ KİŞİ İÇİN YAPIYORSANIZ... AMA GÖRÜYORUM Kİ SEVGİNİN NE ANLAMA GELDİĞİNİ BİLMEYEN DAHA KARŞISINDAKİ İNSANIN KENDİSİNİ NE KADAR SEVDİĞİNİ BİLE KESTİREMEYEN BİR İNSANDAN NE BEKLEYE BİLİRDİM Kİ...

ŞUNU GÖRDÜM Kİ; ALLAH KİMSENİN AĞLAYARAK KAYBETTİĞİNİ, KİMSEYE GÜLEREK KAZANDIRMIYOR... BEN DUAMI EDER BEKLERİM HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ, GERİSİNE ALLAH KARAR VERİR. ALLAH BİZİ YÜZÜ GÜLEÇ KALBİ FESAT İNSANLARDAN KORUSUN......

YÜZÜNÜZDEN GÜLÜCÜK EKSİK OLMASIN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder